خوب می شوم!!
 
درباره وبلاگ


سلام من هر وقت بتونم اینجا یه سر میزنم و براتون مطالبی که خودم فکر می کنم جالب است براتون می گذارم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 19732
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

مطالب جالب





آقا قسم به جان شما خوب می شوم                 باور کنید آخرش به خدا خوب می شوم

حتی اگر گناه خلایق کشم به دوش                    با یک نگاه لطف شما خوب می شوم

این روزها ز دست دل خویش شاکیم                   قدری تحملم بنما خوب می شوم

من ننگ و عار حضرتتان تا به کی شوم                کی از دعای اهل بکا خوب می شوم

با یک دعای مادردلسوز و مهربان                        ام الائمه جوان خوب می شوم

جمعی کبوتر حرم فاطمه شدند                          من هم شبیه آن شهدا خوبمی شوم

من بدترین غلام حقیر ولایتم                              ای بهترین امام بیاخوب می شوم

با این همه بدی به ظهورشما قسم                     با یک نسیم کرب و بلا خوب میشوم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







30 بهمن 1391برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : علی